topp

Nytt om det kungliga Europa

AV ÅSA BÖNNELYCHE

Åsa Bönnelyche är reporter på Svensk Damtidning och skriver ofta om aktuella händelser i de europeiska kungahusen. Det handlar om bland andra de brittiska prinsarna William och Harry, danska kronprinsessan Mary och de andra europeiska prinsessorna.

Oemotståndligt



Nästa vecka drar prinsessan Stephanie av Monaco till Moskva för att inviga en foto-och konstutställning om mamma Grace Kelly.  Ända sedan furstinnans död har misstänksamma ögon riktats mot Grace och prins Rainiers yngsta dotter. Var det verkligen hon som körde av vägen den där olycksaliga dagen och indirekt dödade sin mamma? Stephanie hade inte ens körkort och satt ändå vid ratten. Har Stephanie egentligen gjort någonting bra i livet? Rebellprinsessan kan i allafall sjunga. Jag kommer nog aldrig att glömma när hon uppträdde hos Jacob Dahlin i Jacobs stege på TV. Då sjöng hon så här.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja...det går ju att kolla om man vill det. Måste ju finnas en polisrapport på olyckan.

2008-09-22 @ 23:39:02
Postat av: Rasmus

Fin blogg! Vad tycker du om min?

2008-09-23 @ 02:21:35
URL: http://rollywood.blogg.se/
Postat av: Johannes

Låten Invincible blir bättre för varje lyssning, men den franska versionen tycker jag är lite bättre ändå...

2008-09-23 @ 20:33:03
URL: http://joberg.blogg.se/
Postat av: Johannes

...Irresistible menar jag!

2008-09-23 @ 20:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback