topp

Nytt om det kungliga Europa

AV ÅSA BÖNNELYCHE

Åsa Bönnelyche är reporter på Svensk Damtidning och skriver ofta om aktuella händelser i de europeiska kungahusen. Det handlar om bland andra de brittiska prinsarna William och Harry, danska kronprinsessan Mary och de andra europeiska prinsessorna.

Min kungliga lista har slagit rekord!

Hej!

Fantastiskt! Denna vecka har min kungliga inne-och utelista slagit rekord. Över hundra kommentarer!

Jag tackar för alla som engagerar sig och skriver. Här på bloggen ska jag ta upp de frågor som ni ställt till mig. Men först har jag höstlov ett tag till!

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Annis

Jag måste säga att det är för mycket, ibland ganska elaka, påhopp på både kungligheter och inte minst andra som skriver kommentarer på din lista. Det är inte så kul att läsa sådant!

2008-10-31 @ 10:21:25
Postat av: Åsa

I bland kan det bli lite för mycket av det goda. Vi brukar ta bort de kommentarer som inte platsar.

2008-11-03 @ 16:14:50
Postat av: Maggan

Om ni plockar bort det vi skriver då BÖR ni väl gå in på deras sida och säga till, vad jag kan se är det en hel del småfjant som kommenteras och tycker man det är fel att någon gör inlägg då är det bara att inte läsa vidare.

2008-11-11 @ 14:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback