topp

Nytt om det kungliga Europa

AV ÅSA BÖNNELYCHE

Åsa Bönnelyche är reporter på Svensk Damtidning och skriver ofta om aktuella händelser i de europeiska kungahusen. Det handlar om bland andra de brittiska prinsarna William och Harry, danska kronprinsessan Mary och de andra europeiska prinsessorna.

Chatten

Hej!

Vad roligt det var att chatta och svara på alla Era intressanta frågor. Det verkar som om många vill veta mer om det norska kungahuset. Jag tänkte svara på de frågor som jag inte hann med här på bloggen istället. Och har ni ännu fler fårgor får ni gärna skriva dem på min kungliga lista.

Tack för i dag!

Ses i morgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Kan du inte skriva om kungliga kompispar? typ victoria är kompis med Mary osv det skulle va askul!

2008-10-29 @ 11:10:17
Postat av: Åsa

Jo, det har jag skrivit om i tidningen för ett tag sedan. Kanske är det dags för det här på bloggen. Återkommer med text. Nu är det höstlov!

2008-10-29 @ 17:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback