topp

Nytt om det kungliga Europa

AV ÅSA BÖNNELYCHE

Åsa Bönnelyche är reporter på Svensk Damtidning och skriver ofta om aktuella händelser i de europeiska kungahusen. Det handlar om bland andra de brittiska prinsarna William och Harry, danska kronprinsessan Mary och de andra europeiska prinsessorna.

Uppiggande damer

image346

Som en påsklilja ståtar drottning Elizabeth i denna kungliga kreation.
Dottern, prinsessan Anne, gör som mamma- klär sig i gult med konstnärlig hatt.
Gul är en härlig färg tycker jag. Den är svårburen, men som svensk kan jag inte låta bli att beundra Annes blågula-mundering. Kan inte Silvia låna kläderna lagom till vår nationaldag, som komplement till folkdräkten?

image347

Kommentarer
Postat av: Nellie

Nja, jag tycker allt Silvia och Victoria också för den delen, funkar rätt bra i folkdräkt! Madde gör det inte, för hon ser inte lika bonnig ut som Silvia och Vickan om du förstår vad jag menar.

2008-03-27 @ 17:38:32
Postat av: Margareta Johansson

Ja det hade nog varit bra om Silvia lånat Annes kläder och så kunde Madeleine lånat Silvias folkdräkt, jag skulle sedan kunna tänka mig skänka en mjölkpall till Madeleine.

2008-03-27 @ 23:59:41
Postat av: Anonym

Madde är ändå lite för hot för en folkdräkt, tycker du inte det?

2008-03-28 @ 21:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback