topp

Nytt om det kungliga Europa

AV ÅSA BÖNNELYCHE

Åsa Bönnelyche är reporter på Svensk Damtidning och skriver ofta om aktuella händelser i de europeiska kungahusen. Det handlar om bland andra de brittiska prinsarna William och Harry, danska kronprinsessan Mary och de andra europeiska prinsessorna.

PÅSKGODIS PÅ WEBBEN

image334

Jag har dragit på mig prinsess-stassen och är redo för påskhelgen. Äggmålning, godisfrossa och myspys står på programmet. Min kungliga inne-och utelista är denna vecka fullfjädrad med påskprinsar och prinsessor och finns på webben som vanligt på fredag....så har ni tråkigt på långfredagen, vet ni vad ni ska göra. Kolla in listan och ge glada eller syrliga kommentarer. Det är lika roligt att läsa dem varje vecka. GLAD PÅSK!

 TILL KUNGLIGA PÅSKLISTAN

Kommentarer
Postat av: Margareta Johansson

Vad jag kan bedöma verkar det som du är mycket välklädd utav det man ser. Hoppas du får en trevlig PÅSK med många ägg och annat gott.

2008-03-23 @ 13:41:09
Postat av: Nellie

Är det verkligen sant att Frederik slarvat bort vigselringen?? :=O

2008-03-23 @ 22:09:16
Postat av: Åsa

Ja, tänk vilken dundertabbe. Att som kronprins tappa vigselringen borde vara straffbart. Hur ska vi tolka händelsen? Kanske finns det en tanke bakom Frederiks tilltag. Ringen satt onekligen väldigt löst runt det kungliga ringfingret....

2008-03-24 @ 18:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback