topp

Nytt om det kungliga Europa

AV ÅSA BÖNNELYCHE

Åsa Bönnelyche är reporter på Svensk Damtidning och skriver ofta om aktuella händelser i de europeiska kungahusen. Det handlar om bland andra de brittiska prinsarna William och Harry, danska kronprinsessan Mary och de andra europeiska prinsessorna.

Min debut som hovfotograf!

image322

Foto: Åsa Bönnelyche

Här ser ni min första egna bild på vår blivande drottning! Jag har fått en ny kamera, som jag inte har lärt mig riktigt än. Men jag lyckades få med Victoria i allafall trots att bilden blev totalt oskarp. Det är tur att Svensk Damtidning har Charles Hammarsten som har tagit så många fantastiska bilder på kungafamiljen genom åren. Blommorna var fina färgklickar till kronprinsessans dräkt som gick i samma nyans som kullerstenarna på Inre Borggården.

Kommentarer
Postat av: Nellie

Du har uppenbarligen en bit kvar till Charles nivå! :=)

2008-03-14 @ 10:01:16
Postat av: Åsa

Vänta bara, jag kanske har dolda talanger som dyker upp när man minst anar det

2008-03-14 @ 10:18:03
Postat av: Margareta Johansson

hahahaaa! Nellie vad du har rätt. Åsa finns det inga kurser till och med jag tar bättre foton.

2008-03-23 @ 13:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback