topp

Nytt om det kungliga Europa

AV ÅSA BÖNNELYCHE

Åsa Bönnelyche är reporter på Svensk Damtidning och skriver ofta om aktuella händelser i de europeiska kungahusen. Det handlar om bland andra de brittiska prinsarna William och Harry, danska kronprinsessan Mary och de andra europeiska prinsessorna.

Kungliga listan

Tyvärr kan jag inte svara på kommentarerna som Ni gör på kungliga listan. Det går inte rent tekniskt. Men i stället kan jag försöka svara på dem här på bloggen. Jag gör listan med utgångspunkt på vad som skett i veckan. Jag tänker inte att "nu ska Victoria ligga tvåa tre veckor i rad innan hon åker ut". Juan Carlos platsar absolut på innelistan då hans kungarike vann kampen över republiken Tyskland. Kul att min kungliga inne-och utelista berör!

Ha en skön söndagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback