topp

Nytt om det kungliga Europa

AV ÅSA BÖNNELYCHE

Åsa Bönnelyche är reporter på Svensk Damtidning och skriver ofta om aktuella händelser i de europeiska kungahusen. Det handlar om bland andra de brittiska prinsarna William och Harry, danska kronprinsessan Mary och de andra europeiska prinsessorna.

Bakom häcken

image216

Foto: All over press

Ojsan, vad händer här? Plötsligt dyker denna trevliga familjebild upp på min skärm. Aldrig förr har vi väl skådat kronprinsparet i Spanien så avslappnat privata. Här är de ute på promenad på ägorna runt slottet i Zarazuela, som faktiskt betyder törnbuske! Men några taggar finns inte så långt ögat kan nå mellan Letizia och Felipe. De är ju hur fridfulla som helst. Men skenet kan bedra. Undra just varför plötsligt paret låter fotograferna komma innanför den privata häcken...är det möjligtvis ett pr-trick för att låta alla tro att det faktiskt är bra mellan dem. Men ...jag tror minsann att det finns en fnurra på tråden. Varför skulle Letizia annars alltid se så sorgsen ut? Leti har aldrig ställt upp för en intervju, inte ens för en spansk tidning, berättade en insatt person för mig. Är det inte lite märkligt, med tanke på att hon faktiskt själv en gång varit skjutjärnsreporter i den statliga spanska TV-kanalen?

Missa inte min kungliga lista!

Kommentarer
Postat av: Irena.

Vet ni, jag tror att Letti ser ledsen ut därför att hon har sorg efter sin syster. Det var inte alls länge sedan det hände och sådana sorger räcker "a lifetime". Tyvärr.

2008-01-28 @ 22:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback