topp

Nytt om det kungliga Europa

AV ÅSA BÖNNELYCHE

Åsa Bönnelyche är reporter på Svensk Damtidning och skriver ofta om aktuella händelser i de europeiska kungahusen. Det handlar om bland andra de brittiska prinsarna William och Harry, danska kronprinsessan Mary och de andra europeiska prinsessorna.

Vem är lyckligast på Alla hjärtans Dag?

Det är Alla hjärtans dag och självfallet går veckans nya kungliga inne-och ute-lista i kärlekens tecken.
Redan i dag ligger den ute...

Missa inte min Kungliga lista...vem är charmören nummer ett? Vilka par är lyckligast av alla kungligheter...Jag har svaret!

Kommentarer
Postat av: Nellie

Jag vill OCKSÅ ha en rymdresa i valentinpresent...

2008-02-15 @ 16:57:41
Postat av: Åsa

Vill du? Jag tycker att det verkar läskigt...

2008-02-16 @ 15:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback