topp

Nytt om det kungliga Europa

AV ÅSA BÖNNELYCHE

Åsa Bönnelyche är reporter på Svensk Damtidning och skriver ofta om aktuella händelser i de europeiska kungahusen. Det handlar om bland andra de brittiska prinsarna William och Harry, danska kronprinsessan Mary och de andra europeiska prinsessorna.

Upphöjd prins

image271

Christian - en upphöjd lillprins

"Nej, min son, det här är inte ditt kungarike..." Kronprinsessan Mary befinner sig i Verbier med sin familj. Prins Christian tittade förtjust ut över det vackra alplandskapet och fascinerades över hur högt det var till marken. Danmark är ju som bekant ett platt land som mest erbjuder berg och dalar på Legoland och Tivoli.
Jag tycker att prins Christian är den absolut gulligaste lille kungligheten som existerar på denna jord. Till och med bakifrån är han bedårande!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hoppas du får en trevlig dag :)

2008-02-20 @ 12:14:15
URL: http://fameislessthaninfamy.blogg.se
Postat av: Johanna

Ser inte ordentligt men visst har han "kuddfrilla" där bak?? =)

2008-02-20 @ 12:15:47
URL: http://desbarrar.blogg.se
Postat av: Margareta Johansson

HEJ!
JAG HÅLLER MED VISST ÄR HAN SÖT ÄVEN BAKIFRÅN HAN ÄR LIK SIN PAPPA, HOPPAS ATT HAN FÅ BEHÅLLA SIN KNUBBIGHET NÅGRA ÅR TILL FÖR VISST ÄR BARN SÖTARE NÄR DE ÄR LITE RUNDA? nu talar jag inte om feta ungar.

2008-02-23 @ 11:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback