topp

Nytt om det kungliga Europa

AV ÅSA BÖNNELYCHE

Åsa Bönnelyche är reporter på Svensk Damtidning och skriver ofta om aktuella händelser i de europeiska kungahusen. Det handlar om bland andra de brittiska prinsarna William och Harry, danska kronprinsessan Mary och de andra europeiska prinsessorna.

Ockelbos trevligaste man?

Är jag den allra största beundraren av Daniel Westling, näst efter kronprinsessan Victoria? Svar: Ja! Nu har jag precis talat med Daniels pappa, Olle Westling, i telefonen. Han har en av de mest sympatiska rösterna i landet och han verkar verkligen vara en trevlig, duktig och kunnig person. Den perfekta svärfadern! Nu är han socialchef i Sandvikens kommun, men har länge arbetat (också som socialchef) i Ockelbo där han bor.
"Jag arbetade där i tio år. Ockelbo kännetecknas av framåtanda och social trygghet. Föreningslivet är stort och det är en härlig plats för barn att växa upp på. Vi har fin natur och mycket att se".

Kommentarer
Postat av: Midnattsol

Vi är två, Åsa! jag är oxå en storDanne-beundrare! Han verkar helskön! Han har verkligen bevisat att man kan lyckas även om man inte har en massa fina utbildningar på sitt CV. Starkt jobbat!

2008-04-17 @ 21:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback