topp

Nytt om det kungliga Europa

AV ÅSA BÖNNELYCHE

Åsa Bönnelyche är reporter på Svensk Damtidning och skriver ofta om aktuella händelser i de europeiska kungahusen. Det handlar om bland andra de brittiska prinsarna William och Harry, danska kronprinsessan Mary och de andra europeiska prinsessorna.

Emma talar ut om prinsessorna

image362

Foto: Stella Pictures

När jag intervjuade Pernilla Wahlgren för en tid sen (Missa inte artikeln om Pernilla i veckans nummer av Svensk Damtidning) träffade jag även Emma Sjöberg Wiklund. Stjärnmodellen är numera skönhetsexpert och jag kunde inte låta bli att fråga henne om vilken svensk prinsessa som är snyggast.

"Jag tycker att Victoria har en mogen elegans, och hon verkar vara en ambitiös och duktig tjej. Men jag tror att Madeleine är mer intresserad av mode. Hon är ju en mycket glamourös prinsessa."

Emma Sjöberg är rätt så glammig själv och är ju, precis som våra kungligheter, ett varumärke för Sverige! Det har gått några år sen hon gjorde reklam för mjölk med sina starka ben, men hon kommer nog alltid att fortsätta visa framfötterna i mellanmjölkens land. Nu som driven stjärnreporter...

Kommentarer
Postat av: Nellie

Hon sammanfattar det ju väldigt väl, även om jag tror att hon väljer att vara rejält diplomatisk i fallet Victoria.

Hon är inte snygg alls tycker jag i jämförelse med lillasyster. För stor haka och ibland ganska bonnig framtoning. Sedan är hon ju underbar på en massa andra sätt, men snygg, nej inte alls tycker jag.

2008-04-13 @ 17:49:54
Postat av: Neta

Håller helt med Nellie. Kronprinsessan är faktiskt ganska ful.

2008-04-13 @ 22:35:57
Postat av: Margareta Johansson

Tycker ni då också att Silvia är ful? eftersom Victoria är mycket lik sin mamma själv tycker jag att hon är urtjusig oftast och även snygg, föredrar henne långt före
Madeleine men det är klart det skiljer ju i ålder så Madeleines osäkerhet kanske försvinner med tiden och då gör ett bättre intryck.

2008-04-22 @ 12:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback