topp

Nytt om det kungliga Europa

AV ÅSA BÖNNELYCHE

Åsa Bönnelyche är reporter på Svensk Damtidning och skriver ofta om aktuella händelser i de europeiska kungahusen. Det handlar om bland andra de brittiska prinsarna William och Harry, danska kronprinsessan Mary och de andra europeiska prinsessorna.

Veckans kungliga lista

2007-11-10
 
Min nya kungliga lista snuddar vid känsliga ämnen verkar det som. Kommentarerna är många, och jag tror att det är drottning Silvias upplyftande Brasilien-utflykt som upprör mest...Missa inte inne-utelistan här intill på webbsidan!

Kommentarer
Postat av: Midnattsol

Tycker att du är midig Åsa, som vågar kritisera också! Fortsätt med dina listor! Jag blir så glad för varje ny lista! Det är roligt att kommentera dem också! Tack för ett bra jobb!

2007-11-18 @ 21:49:03
Postat av: Midnattsol

Förresten, Åsa! Läs min kommentar på utelistan om Chelsy Davy och Harry. Idag läser jag i DailyMail att det är slut mellan dem...

2007-11-18 @ 21:49:47
Postat av: Åsa Bönnelyche

Tack för uppmuntrande ord. Denna vecka blev det en riktig het debatt om listan. Intressant! Ah,ha bra tips.det där om Chelsy och Harry. Tack det ska jag kolla upp!

2007-11-18 @ 21:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback