topp

Nytt om det kungliga Europa

AV ÅSA BÖNNELYCHE

Åsa Bönnelyche är reporter på Svensk Damtidning och skriver ofta om aktuella händelser i de europeiska kungahusen. Det handlar om bland andra de brittiska prinsarna William och Harry, danska kronprinsessan Mary och de andra europeiska prinsessorna.

Färgad drottning!

2007-11-20
 

Dronning Margrethe har i särklass en av de mest utvecklade färgsinnena av kungligheterna i Europa. Ingen kan väl som hon blanda kulörer på tyger - som här orange och rosa! Snyggt! Margrethe borde väl också hon, liksom drottningkollegan Elizabeth, utses till en modeikon? 

image127

Foto: Stella


Kommentarer
Postat av: Rosalynn

Oh vad jag gillar dronning Margarethe.
En personlighet - inte ett tomt drottningskal.

2007-11-25 @ 21:30:26
Postat av: Sigrid

Jag håller helt med dig Rosalynn! Sen sättet som hon kombinerar färger på, orangeat och rosa är extremt svårt att matcha men de kläder drottningen bär här är ju fantastiska ihop!

2007-11-25 @ 21:30:42
Postat av: Midnattsol

Hon är så cool, Margarethe! Personlig och vågar sticka ut! Min favoritdrottning!

2007-11-25 @ 21:31:02
Postat av: Sara

Toppen! En modig kvinna med både stil och personlighet .

2007-11-25 @ 21:31:18
Postat av: Irena

Detta kallas stil! Även jag diggar henne mest bland alla kungligheter.

2007-11-25 @ 21:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback