topp

Nytt om det kungliga Europa

AV ÅSA BÖNNELYCHE

Åsa Bönnelyche är reporter på Svensk Damtidning och skriver ofta om aktuella händelser i de europeiska kungahusen. Det handlar om bland andra de brittiska prinsarna William och Harry, danska kronprinsessan Mary och de andra europeiska prinsessorna.

Familjefotot

image185

Foto: All over press

Härlig familjebild från Spanien. Kronprinsparet små flickor Leonor (th) och lilla Sofia poserar snällt på filten i gräset. Det finns många flickpappor i dagens kungahus i Europa. Hollands Willem Alexander har tre och Felipe har dessa söta töser. Vi får vänta och se om det blir en tredje för Letizia och Felipe också. Nu får det hända något i Sverige på den kungliga babyfronten, tycker jag. Det är bara vi som inte har något liten prins eller prinsessa att beundra. Kronprinsessan Victoria blir förhoppningsvis mamma inom tre år. Den som väntar på något gott...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilket fint kort!

2007-12-17 @ 17:05:13
Postat av: Midnattsol

En jättefin bild, som man dock inte kan låta bli att granska lite extra.. När jag tittar närmre på Letizia så finns det något sorgset i hennes ögon, och jag upplever faktiskt att hennes leende är lite stelt och tillgjort.. Nej, den är nog lite för arrangerad för att verka äkta.. i mina ögon iallafall..

2007-12-18 @ 23:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback