topp

Nytt om det kungliga Europa

AV ÅSA BÖNNELYCHE

Åsa Bönnelyche är reporter på Svensk Damtidning och skriver ofta om aktuella händelser i de europeiska kungahusen. Det handlar om bland andra de brittiska prinsarna William och Harry, danska kronprinsessan Mary och de andra europeiska prinsessorna.

Grattis prinsen!



Stort Grattis säger jag till prins Felix som har namnsdag i dag. Här ser vi honom på tennisbanan med storebror Nikolai.

Det är intressant att skåda hur lik Felix är sin styvpappa Martin Jörgenssen...

Kommentarer
Postat av: irene

Jag tycker att Felix är väldigt lik sin pappa, prins Joachim.

2009-01-14 @ 11:00:46
Postat av: Ullis

Det har jag tyckt länge att Felix är lik "styvpappan"? Om han nu inte är hans riktiga pappa, då man läst att Alexandra hade haft ett förhållande med Martin en längre tid.

2009-01-14 @ 11:35:17
Postat av: Irena.

Ja, jag tänkte väl att det skulle komma till sist...

Kanske prins Joachim och Martin Vad-han-nu-heter-i-efternamn är lika och att det är omöjligt att på visuell väg fastställa någotsomhelst...men här är vi inne på farlig mark.

2009-01-14 @ 13:36:24
Postat av: NN

Jag håller inte med. Jag tycker att han är väldigt lik prins Joachim, och jag tror att det kommer att bli mer uppenbart ju äldre han blir.

2009-01-14 @ 23:38:53
Postat av: Neta

Jag tycker också att Felix är lik Martin Jörgenssen. Det kan ju vara fel, men det märks att Martin är oerhört mån om just Felix. Felix verkar vara favoriten.

2009-01-18 @ 17:21:07
Postat av: Neta

Jag tycker också att Felix är lik Martin Jörgenssen.

Det kan vara fel förstås, men det märks att Martin

månar mest om Felix. Han verkar vara favoriten.

2009-01-18 @ 17:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback