topp

Nytt om det kungliga Europa

AV ÅSA BÖNNELYCHE

Åsa Bönnelyche är reporter på Svensk Damtidning och skriver ofta om aktuella händelser i de europeiska kungahusen. Det handlar om bland andra de brittiska prinsarna William och Harry, danska kronprinsessan Mary och de andra europeiska prinsessorna.

Ockelbo-Ewas gratulationer till Daniel och Victoria





När jag fick reda på att kronprinsessan förlovat sig ringde jag till Ewa Lundström som driver Ockelbo spa för att höra hur det firades i Daniels hemort. Hon hade inte hört nyheten utan blev strålande glad när jag berättade. Nu gratulerar hon de unga tu på sin hemsida.

Ewa har sitt spa i Ockelbos äldsta hus, som en gång i tiden var ett fängelse!



Här pysslas Karin Karlsson om av Ewa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ärligt talat - vem bryr sig?!

2009-02-27 @ 15:41:41
Postat av: Anonym

Ärligt talat - vem bryr sig?

2009-02-27 @ 15:46:21
Postat av: Bella Donna

Av någon anledning kan jag inte låta bli att tycka det är pinsamt när folk stavar kronprinsessans namn med "k" istället för "c" - särskilt när det gäller en sådan sak som en förlovning!

2009-02-27 @ 17:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback