topp

Nytt om det kungliga Europa

AV ÅSA BÖNNELYCHE

Åsa Bönnelyche är reporter på Svensk Damtidning och skriver ofta om aktuella händelser i de europeiska kungahusen. Det handlar om bland andra de brittiska prinsarna William och Harry, danska kronprinsessan Mary och de andra europeiska prinsessorna.

Kronprinsessan hänger på Masajmodet


Foto: Stella

Jag tvingades tjata länge på mina föräldrar innan jag fick lov att ta hål i öronen. Så när jag fyllde 16 gick jag till frisören som laddade håltagningspistolen och sköt två skott i mina örsnibbar. Det gjorde oerhört ont, vill jag minnas. Nyligen läste jag om Obamas hustru som ofta bär tunga, långa örhängen enligt senaste modet. Det sägs att det inte alls är bra för öronen, som tänjs ut...Nu har flera kungligheter anammat trenden. Här ser vi Mette Marit på norska Modeveckan i Oslo. Ett långt smycke tynger ned snibben. Vem vet, snart kanske kronprinsessan ser ut som en masajkvinna! Hjälp...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback