topp

Nytt om det kungliga Europa

AV ÅSA BÖNNELYCHE

Åsa Bönnelyche är reporter på Svensk Damtidning och skriver ofta om aktuella händelser i de europeiska kungahusen. Det handlar om bland andra de brittiska prinsarna William och Harry, danska kronprinsessan Mary och de andra europeiska prinsessorna.

Vad har han nedanför bältet?


Foto: All over press

Stefan A har gjort en kommentar på min kungliga lista där han undrar vad männen bör ha för skor på sig på Nobel. Lackskor är helt ok, precis som Jan Eldh har här på bilden. Han är plastikkirurg och gift med hovets informationschef Nina Eldh. Vad tjusig hon var förra året i sin hallonröda sidenklänning.



På tal om skor så gillar jag stövlarna jag har på mig på den här bilden. Märket heter Next Generation, kostar 3995 kronor på Mimic, Karlavägen.

Kommentarer
Postat av: Maggan



Du ser verkligen ärtig ut med den klänningen och de fantastiska stövlarna de var verkligen snygga vilken klack.

2008-12-09 @ 21:34:45
Postat av: Åsa

Hej Maggan!



Tack för komplimang. Jag älskar dessa stövlar. Vad skulle du vilja läsa om mer här på bloggen?

2008-12-09 @ 22:08:55
URL: http://www.kungligaeuropa.se
Postat av: PriscillaWaters29

To investigate the this good topic used to be not really easy and the best way out is to <a href="http://www.essayslab.com">buy essays</a> at the term paper writing services.

2012-05-11 @ 13:13:54
URL: http://www.essayslab.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback