topp

Nytt om det kungliga Europa

AV ÅSA BÖNNELYCHE

Åsa Bönnelyche är reporter på Svensk Damtidning och skriver ofta om aktuella händelser i de europeiska kungahusen. Det handlar om bland andra de brittiska prinsarna William och Harry, danska kronprinsessan Mary och de andra europeiska prinsessorna.

Prinsessan Märtha Louise och jag

2007-10-23
 
Jag träffade sagoprinsessan Märtha Louise på Junibacken häromveckan. Det blev ett glatt möte, som jag berättar om i veckans nummer av Svensk Damtidning.  Jag träffade prinsessan Märtha Louise, som signerade fem böcker till Svensk Damtidnings utlottning.

image74

Kommentarer
Postat av: Nina

Tänk att ha en mamma som skriver sagor inte bara läser dem! Märta Louise tycks klara sig i livet även utan prinsesskrona.

2007-11-18 @ 21:19:37
Postat av: Åsa Bönnelyche

Ja, Märtha Louise är verkligen en modern prinsessa - och mamma. Det måste vara otroligt skönt att varva representationsmiddagar med en egen karriär. Kanske har Märtha Louise det bäst av alla prinsessor i Europa.

2007-11-18 @ 21:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback