topp

Nytt om det kungliga Europa

AV ÅSA BÖNNELYCHE

Åsa Bönnelyche är reporter på Svensk Damtidning och skriver ofta om aktuella händelser i de europeiska kungahusen. Det handlar om bland andra de brittiska prinsarna William och Harry, danska kronprinsessan Mary och de andra europeiska prinsessorna.

Gääääsp!

2007-11-22
 
 Vad skönt att det inte bara är jag som känner mig allmänt sömnig så här års. Det blir mörkt så tidigt att det känns som om man arbetar natt. Även våra kungligheter har svårt att hålla ögonen öppna ibland. Prins Laurent av Belgien nästan sov och kunde inte dölja en gäspning, när han och hustrun Claire närvarade vid en konferens i veckan. Tröttsamt att vara småbarnsförälder till tre...  Prins Laurents kungliga fadäs

image136


Missa inte min heta kungliga lista - i morgon avslöjar jag vem som ligger i topp nästa vecka.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Inte kul att fastna på bild när man ser ut sådär..

2007-11-25 @ 21:20:24
Postat av: Åsa Bönnelyche

Hej Alexandra!
Vad tycker du om min kungliga lista denna vecka?

2007-11-25 @ 21:20:44
Postat av: Alexandra

Hej Åsa!
Jättebra lista, tycker jag. Fasst jag förvånas av att du satte prins Harry på inne-listan.. Blommor i all ära, men han får nog jobba lite hårdare om han ska bli en gentleman i mina ögon.. Annars ser det lovande ut. Du gör ett bra jobb, Åsa!

2007-11-25 @ 21:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback