topp

Nytt om det kungliga Europa

AV ÅSA BÖNNELYCHE

Åsa Bönnelyche är reporter på Svensk Damtidning och skriver ofta om aktuella händelser i de europeiska kungahusen. Det handlar om bland andra de brittiska prinsarna William och Harry, danska kronprinsessan Mary och de andra europeiska prinsessorna.

Ari Behn och skilsmässan

Mitt blogginlägg i går om Ari Behn har fått svallvågor i den norska mediavärlden. Jag skrev om hur jag anade en fnurra på tråden i äktenskapet mellan prinsessan Märtha Louise och Ari Behn. Som kunglig reporter är det mitt jobb att spekulera och mina personliga åsikter kan jag ju faktiskt lufta här i "Åsas Kungliga Europa". Men jag hoppas verkligen att jag har fel om den eventuella separationen. Mina kungliga favoriter är ju just Märtha Louise och Ari Behn - de är unga, snygga, kreativa och djärva personer som får Kungliga Europa att lysa lite extra.

Detta är min blogg - min ord -mina tankar....

Se&Her i Norge ringde upp mig och skriver om detta:


Och Ari Behn - jag är ledsen. Gillar honom skarpt.

 Han är en trevlig person på alla vis - men denna vecka ligger han trots allt på min Kungliga inne-och utelista.....

(för att nästa vecka komma i topp....?  Följ min lista varje vecka så får Ni se - den är lika subjektiv och skriven med glimten i ögat som min blogg Åsas Kungliga Europa!

Så var det sagt...godkväll!

Kommentarer
Postat av: Johannes

Oj, vilket rabalder det blev för ett blogginlägg, det måste vara nyhetstorka på Se&Her!

Fortsätt skriva som du gör Åsa, din blogg är jättebra!

2009-01-27 @ 17:32:50
URL: http://joberg.blogg.se/
Postat av: Åsa

Tack Johannes! Din är också jättebra.

2009-01-27 @ 20:18:27
Postat av: Berit

Jag tror du har rätt, det är en bra analys efter att ha hört honom på programmet Skavlan. Något är "på gång" med honom, annars skulle han inte varit så frispråkig som han var.

2009-01-27 @ 20:20:43
Postat av: Cissa

Jeg er norsk og har overhodet ingen problemer med det du skriver, Ari Behn har tydeligvis litt personlige problemer. Dette kan jo alle se av han oppførsel i det siste så det er ikke usannsynlig at det er krise i det kongelige hjem i Lommedalen. Og jeg er enig med deg at sånn kan man ikke oppføre seg med kone og tre barn!!

2009-01-28 @ 00:51:53
Postat av: Anonym

Ari får nog räkna med att det spekuleras i äktenskapsproblem när han ofta ses på nattklubbar och i närkontakt med diverse damer, trots att han är gift och har tre små barn därhemma. De utspel han har gjort på senaste tiden i media ger dessutom ett obalanserat intryck. Är man då gift med en prinsessa blir det givetvis skriverier. Han är en offentlig person och borde tänka sig för. Det han säger och gör påverkar kungahuset oavsett om han vill det eller ej. Jag tror inte att hans svärföräldrar, dvs kungaparet, uppskattar hans beteende...

2009-01-28 @ 10:30:28
Postat av: Midnatssol

Bra Åsa! Stå på dig och forsätt köra ditt race! Din blogg är jättebra!

2009-01-28 @ 11:09:39
Postat av: Catarina

Jag tycker mycket om din blogg och håller med dig om att gifta män borde bli bättre på att tänka sig för vad de gör, särskilt de kungliga som vet att vi har ögonen på dem...



Kunde inte heller låta bli att kommentera Aris lilla fadäs här och är ju inte speciellt förvånad med tanke på hans agerande när vi sågs före bröllopet...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback