topp

Nytt om det kungliga Europa

AV ÅSA BÖNNELYCHE

Åsa Bönnelyche är reporter på Svensk Damtidning och skriver ofta om aktuella händelser i de europeiska kungahusen. Det handlar om bland andra de brittiska prinsarna William och Harry, danska kronprinsessan Mary och de andra europeiska prinsessorna.

En kronprins på önskelistan

Årets julklapp, vad blir det? För mig skulle en intervju med Norges kronprins vara önskeklappen nummer ett.
Så nu skriver jag till tomten och ser fram emot ett personligt möte med Haakon. Det skulle vara roligt.

Inom loppet av ett år har jag fått möjlighet att träffa hans syster Märtha Louise, hennes man Ari Behn och kronprinsessan Mette-Marit.



Foto: Micke Engström

Kronprins Haakon nästa, tack!


Foto: Tommy Holl

Kronprinsessan Mette-Marit och jag i Göteborg


Konstnärlige Ari Behn och jag på Stockholmsmässan


Foto: Micke Engström

Sagoprinsessan Märtha Louise och jag på Junibacken

Kommentarer
Postat av: Anita

Ja du Åsa.

Vem skulle inte vilja ha en kronprins i julklapp.

Tack för tipset, man ska ju snart skriva önskelista.

2008-09-28 @ 22:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback