topp

Nytt om det kungliga Europa

AV ÅSA BÖNNELYCHE

Åsa Bönnelyche är reporter på Svensk Damtidning och skriver ofta om aktuella händelser i de europeiska kungahusen. Det handlar om bland andra de brittiska prinsarna William och Harry, danska kronprinsessan Mary och de andra europeiska prinsessorna.

Jag uttalar mig i norska Se og Hør


Foto: IBL

Jag är intervjuad i veckans nummer av norska Se og Hør. Under rubriken "Daniel ödelägger kungahuset" (en rubrik jag inte håller med om) försöker jag stötta vår Daniel Westling med att jämföra honom med Norges Mette-Marit.

Så här står det:

Alenemoren Mette-Marit med sin utagerande bakgrund møtte mycket motstånd, men har tacklat øvergången fra hverdagsliv til rojale rutiner med glans.
Svenskene håper nå på en lignende aksept av småbygutten og treningsstudioinnehavaren Daniel.
"Akkurat som med Mette-Marit har PR-folk forvandlet Daniel fra andunge til svane, sier den svenske kongeexperten Åsa Bönnelyche til Se og Hør.
Ifølge Bönnelyche har det svenske kongeparet håpet at Victoria og Daniels forhold skulle ta slutt, men kjærligheten synes sterkere enn noen gang....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback