topp

Nytt om det kungliga Europa

AV ÅSA BÖNNELYCHE

Åsa Bönnelyche är reporter på Svensk Damtidning och skriver ofta om aktuella händelser i de europeiska kungahusen. Det handlar om bland andra de brittiska prinsarna William och Harry, danska kronprinsessan Mary och de andra europeiska prinsessorna.

Daniel Westling hemma hos mig!


Foto: IBL

Victoria är i Indien och Daniel Westling är gräsänkling i stan. Vad gjorde han i lördags?
Jo, han var hemma hos mig…ja, nästan i alla fall…eller rättare sagt var han ett kvarter bort från mitt hus.
En kompis till mig berättade för mig hur han stått inne på Östberga pizzeria i Djursholm vid hästhagen i lördags klockan sex på kvällen. Plötsligt stannade en röd Ferrari utanför. Ur den hoppade Daniel Westling och gick in på samma nämnda pizzeria. Han beställde en kebabpizza, som han tog med och åkte sen i väg i sportbilen. Intressant!

Kul att Victorias älskling har vägarna förbi Djursan. Men det känns ju lite sorgligt att han var alldeles ensam. En lördagkväll med kebabpizza framför tv:n….det är alltså så Daniel ägnar sin tid i väntan på att hans prinsessa ska komma tillbaka hem.
Ferarrin hade han kanske lånat av Gustaf Magnuson, Victorias kusin. Gustaf säljer ju inte bara Maserati utan Ferrari-bilar också.


Foto: IBL

Kommentarer
Postat av: MAGGAN

Himmel vad snygg Daniel är han kommer att bli en utmärkt prins han ser verkligen kunglig ut vilken charm oj oj oj det är annat än Jonas det.

2008-10-22 @ 11:45:03
Postat av: Midnattsol

Håller med dig MAGGAN! Han har stil!

2008-10-22 @ 14:44:03
Postat av: Anita

Kan tänka mig att han blir glad när Viktoria äntligen kommer hem. Tycker synd om dom. Hade dom varit gifta hade han kunnat vara med i Indien.

2008-10-26 @ 00:34:40
Postat av: Åsa

Alla män blir snygga i en röd Ferrari!

2008-11-09 @ 18:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback