topp

Nytt om det kungliga Europa

AV ÅSA BÖNNELYCHE

Åsa Bönnelyche är reporter på Svensk Damtidning och skriver ofta om aktuella händelser i de europeiska kungahusen. Det handlar om bland andra de brittiska prinsarna William och Harry, danska kronprinsessan Mary och de andra europeiska prinsessorna.

Vill du vara med och gissa?



Visst behöver vi lite flärd, glitter och glamour när höstmörkret faller på? Jag har ömsat skinn och klätt mig i paljetter för nu är det dags att ladda inför Nobel, jul och Nyårsfirande.

Och min kungliga inne-och utelista är nu inne på sitt andra år. Det har hänt en hel del på den kungliga fronten i veckan. Så på fredag är det dags igen för en ny omgång inne-prinsar och ute-prinsessor - eller tvärtom. Har precis klurat ut vem som klättrar upp på första plats. Kan ni gissa rätt redan nu vem det blir? Först med rätta svaret vinner nya numret av Svensk Damtidning!

1 Drottning Silvia

X Prinsessan Madeleine

2 Daniel Westling



Kommentarer
Postat av: Anonym

Drotting Silvia, för hennes dejt med Pele!

2008-11-19 @ 16:35:11
Postat av: Jenny

Jag tror att det är Prinsessan Madeleine för hennes resa till New York

2008-11-19 @ 17:05:56
Postat av: Midnattsol

Tror att det är Madde, för att hon äntligen gör något.

2008-11-19 @ 17:39:52
Postat av: Elin

Daniel Westling för att han räddade livet på en kund.

Men Silvias date med Pele är väldigt spännande.

2008-11-19 @ 18:43:24
Postat av: mandiz

Jag skrev den första kommentaren:)

2008-11-19 @ 19:09:11
URL: http://mandizblogg.blogg.se/
Postat av: Anne-lie

Daniel Westling tror jag..

2008-11-19 @ 22:18:37
URL: http://whitin.blogg.se/
Postat av: Linn

Drottning Silvia,lätt!

2008-11-19 @ 23:43:45
URL: http://thatwouldbeme.blogg.se/
Postat av: Maggan

Nr.1.Innelistan Drottning Silvia för hon ställde upp och träffade Pele för det var hans största önskan när han kom hit, men ska man hårdra det så är inte det ett skäl att hamna på innelistan.

Nr 1 på Utelistan bör vara Madeleine och Silvia för de åkte till USA och Brasilien nu strax innan Nobelfesten det luktar shopping och Solbränna lång väg.

2008-11-20 @ 18:51:29
Postat av: Åsa

Ja, vi får snart se svaret...kolla in min kungliga lista i morgon fredag.



Vis ses

Åsa

2008-11-20 @ 22:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback