topp

Nytt om det kungliga Europa

AV ÅSA BÖNNELYCHE

Åsa Bönnelyche är reporter på Svensk Damtidning och skriver ofta om aktuella händelser i de europeiska kungahusen. Det handlar om bland andra de brittiska prinsarna William och Harry, danska kronprinsessan Mary och de andra europeiska prinsessorna.

Ex-prinsessan talar ut!



För två år gifte sig Alexandra med sin betydligt yngre fotograf Martin Jörgensen. I en tv-intervju förra veckan berättade hon om sin starka kärlek till honom:
"Martin gör mig stark"

Exprinsessan känner nog att det är dags att synas lite i media så att hon inte helt glöms bort i skuggan av prins Joachims nya hustru, som ju till och med är gravid.


Kommentarer
Postat av: Johannes

Det var en riktigt bra intervju med Alexandra, hon var öppen men gav samtidigt ett professionellt intryck.

Tack också för din kommentar på min blogg!

2008-11-29 @ 21:02:31
URL: http://joberg.blogg.se/
Postat av: Maggan

Jag hoppas att hela intervjun kommer här för det är nog många som inte hört den (ex jag)

2008-12-01 @ 16:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback