topp

Nytt om det kungliga Europa

AV ÅSA BÖNNELYCHE

Åsa Bönnelyche är reporter på Svensk Damtidning och skriver ofta om aktuella händelser i de europeiska kungahusen. Det handlar om bland andra de brittiska prinsarna William och Harry, danska kronprinsessan Mary och de andra europeiska prinsessorna.

Nytt om Olle Westling på listan

Jag vill passa på att tacka alla Er som ger kommentarer på min kungliga lista. Det är verkligen roligt och intressant att läsa det ni skriver. Kul att listan engagerar! Och speciellt tack till Dig Solveig för Din berättelse. Hör gärna av Dig till mig på min mailadress: [email protected].

"Jag kan berätta en sak om familjen Westling. När min dotter bodde i en lägenhet i Örebro kom Olle Westling och en kompis till honom och ringde på och sa att de bara ville titta på den lägenheten där Daniel var född. Alltså har den familjen Westling bott i samma lägenhet som min dotter."

Solveig 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback