topp

Nytt om det kungliga Europa

AV ÅSA BÖNNELYCHE

Åsa Bönnelyche är reporter på Svensk Damtidning och skriver ofta om aktuella händelser i de europeiska kungahusen. Det handlar om bland andra de brittiska prinsarna William och Harry, danska kronprinsessan Mary och de andra europeiska prinsessorna.

Hemma hos Lina Davidson

image295

En sommarbild på paret Davidson

Foto: ibl

Djursholms torg är en bra plats att vistas på om man vill spana in kungavänner och prinsesskompisar. I förra veckan flanerade Victorias och Madeleines väninna Lina Davidson förbi mig där jag stod utanför SOS-kiosken. Hon promenerade med mobiltelefonen i högsta hugg och det blonda håret fladdrade i vinden. Kanske pratade hon med sin svägerska, Josefine, Toms syster, som nyligen blivit mamma till en liten son? Pappan heter Daniel Collert , men det visste ni väl redan. Det verkar dock inte som om fru D själv väntar tillökning. Magen var platt som en pannkaka. Synd, för visst har de plats för många barn. Men jag kan ju naturligtvis ha fel...

Själv kan jag skryta med att jag varit hemma hos familjen Davidson! Men då bodde inte paret i huset utan det ägdes av en god vän till mig... När Tom och Lina Davidson köpte den vita kåken och flyttade in, gjordes en topprenovering och huset byggdes ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback