topp

Nytt om det kungliga Europa

AV ÅSA BÖNNELYCHE

Åsa Bönnelyche är reporter på Svensk Damtidning och skriver ofta om aktuella händelser i de europeiska kungahusen. Det handlar om bland andra de brittiska prinsarna William och Harry, danska kronprinsessan Mary och de andra europeiska prinsessorna.

Bedårande barn i Köpenhamn



Foto: Stella Pictures

Snart avgår planet till Köpenhamn. Jag ska hålla utkik efter mina små favoriter, prinsessan Isabella och prins Christian. Lite avis är vi ju på grannarna som fått uppleva tre prinsbröllop och har dessa gullegrisar på slottet. Visst längtar vi efter en svensk liten kunglig baby? Men Victoria och Daniel måste ju skrida till altaret först innan det blir några barn.

Denna vecka har jag listat de mest förälskade kungliga kärleksparen på inne-och utelistan....kommentera gärna om Ni tycker som jag eller är av en helt annan åsikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback