topp

Nytt om det kungliga Europa

AV ÅSA BÖNNELYCHE

Åsa Bönnelyche är reporter på Svensk Damtidning och skriver ofta om aktuella händelser i de europeiska kungahusen. Det handlar om bland andra de brittiska prinsarna William och Harry, danska kronprinsessan Mary och de andra europeiska prinsessorna.

Osminkad kexprinsessa

Under min spanska semester försökte jag hålla mig långt borta från allt vad onyttigheter heter...det funkade bra i två dagar sedan satte sötsuget in och jag var tvungen att resa mig ur solstolen och stappla ned till minimarket. Väl där inhandlade jag en Mabel. Det är en sorts kex med chokladsmet i mitten. Riktigt gott. Undrar om prinsessan Mabel i Holland nyligen har smakat dessa kakor med samma namn som hon själv. Tror inte det. Då skulle hon inte vara så fin i hyn, som hon är på denna nytagna bild. Liksom prinsessan Marie Chantal sminkar sig Mabel hon väldigt lite. Någon festmake-up hade hon inte bemödats sig med att lägga denna afton då prinsessan Margriet fyllde år och firades stort av den kungliga släkten.

image221

Foto: Stella

Kommentarer
Postat av: Nellie

Chokladsmet i mitten?? Låter ju som kexchocklad, men tvärtom typ.. :=P

2008-01-24 @ 22:10:04
Postat av: anne von polat

Hej det stämmer att det är min blogg du har hamnat i jag har nämligen två adresser till samma blogg. Hur hittade du min blogg den här gången? DVS vart fick du reda på min andra adress som är veckomagasinet.se

den första är annawintour.blogg.se

2008-01-25 @ 15:15:36
URL: http://annawintour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback