topp

Nytt om det kungliga Europa

AV ÅSA BÖNNELYCHE

Åsa Bönnelyche är reporter på Svensk Damtidning och skriver ofta om aktuella händelser i de europeiska kungahusen. Det handlar om bland andra de brittiska prinsarna William och Harry, danska kronprinsessan Mary och de andra europeiska prinsessorna.

Långnäsa för prinsessan

Handskakningar tillhör en prinsessas vardag, men att hälsa på elefanter är väl inte lika vanligt?
 I cirkusprinsessan Stephanies fall är det däremot den naturligaste saken i världen, och nyligen skakade hon snabel med en bjässe i manegen.  Stephanie har varit tillsammans med en elefantdressör och bodde ett tag med honom i hans cirkusvagn! Tänk, om det skulle hända i vårt eget kungarike! Vad skulle svenska folket och hovet säga om prinsessan Madeleine plötsligt blev sambo med en av bröderna Bronett och flyttade in i en rullande kupé på cirkus Scott? Några glada clown-skratt skulle knappast klucka från kungliga slottet ...eller vad tror Ni?

image209

Foto: IBL

Stephanie hälsar på en cirkuselefant.

Kommentarer
Postat av: anne von polat

Ang koder till min blogg handlar om att även om du går in på annawintour.blogg.se eller veckomagasinet.se så hamnar du i min blogg och det är bloggaren Bamsinnan.blogg.se som har hjälpt mig med att fixa i ordning detta. Jag har nu din blogg i mina länkar och har förut skrivit om din blogg i ett inlägg.

Nu när jag har en domän dvs veckomagasinet.se så får jag fler besökare till min blogg. Jag undrar hur många besökare du har i din blogg?

2008-01-21 @ 17:46:07
URL: http://annawintour.blogg.se
Postat av: Nellie

Vilken otroligt härlig bild!

2008-01-22 @ 11:15:08
Postat av: Nellie

Välkommen tillbaka från semestern förresten!

2008-01-22 @ 11:17:15
Postat av: henry

Förstår inte vad föräldrarna skulle ha emot att bo i cirkusvagn? ;)

h.

2008-01-31 @ 08:05:02
URL: http://www.goldkette.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback