topp

Nytt om det kungliga Europa

AV ÅSA BÖNNELYCHE

Åsa Bönnelyche är reporter på Svensk Damtidning och skriver ofta om aktuella händelser i de europeiska kungahusen. Det handlar om bland andra de brittiska prinsarna William och Harry, danska kronprinsessan Mary och de andra europeiska prinsessorna.

Kristallklart för Ari Behn

Ari Behn, 35, är inte bara författare utan även designer. Förutom en klädkollektion har han designat en egen servis. Det har jag berättat tidigare. jag träffade honom och han visade mig sina fat och glas - och så gav han mig en alldeles egen kopp, som han skrev "Åsa - du är ett smykke på"...är inte det snällt så säg. Glad blev jag och tänker på Märtha Louise man varje gång jag dricker mitt te ur koppen. Nu har han gått längre i sin verksamhet och har startat ett eget glasföretag/glasbruk: Xavana heter firman, som är registrerad för köp och försäljning av varor, tjänster och utveckling inom glas, porslin och annan konst. Råd på vägen får han av mångmiljardären Stein Erik Hagen, 51.

Det rör på sig i familjen Behns näringsverksamhet. I nästa blogg ska jag berätta om vad prinsessan Märtha Louise har för ny affärsidé. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback