topp

Nytt om det kungliga Europa

AV ÅSA BÖNNELYCHE

Åsa Bönnelyche är reporter på Svensk Damtidning och skriver ofta om aktuella händelser i de europeiska kungahusen. Det handlar om bland andra de brittiska prinsarna William och Harry, danska kronprinsessan Mary och de andra europeiska prinsessorna.

Få en vän för livet på Åsa Bönnelyches kungliga lista




Roligt att kommentarerna på min kungliga inne-och utelista duggar tätt. Det verkar som om några av Er har funnit nya vänner på kuppen....kul!

Lilian och Neta har blivit vänner via listan:

Lillan
Hejsan Neta, är en stor beundrare av dej. Skickligt att du bara med ett par rader får till det så vasst i dina kommentarer och ofta huvet på spiken. En konst i sig. Javisst är det kul att få lufta sig lite här, roligare än jag trodde först faktiskt. Jag bor nu på Lidingö, och det går alldeles utmärkt det med. Kramis.
PS. Svensk Damtidning får göra nåt åt kommentarfältet, det börjar bli jobbigt att ta sig ända ner till botten hela tiden. Så här ska vi inte behöva ha det.
Anmäl kommentar

2008-12-16, 23:09 Neta
Hej Lillan, söta du. Du verkar så rar, men jag tror att vi kommer lite från ämnet här på inne och ute sidan när det nu börjar röra sig om var folk bor eller har bott. Men det är kul att skriva och få respons, eller hur ? Du skriver att du har bott på Gärdet. Det räknas nog till Östermalm, men min mamma som flyttade in i en lite trea på ålderns höst tyckte att hon var Gärdesbo. Var bor du nu ? Hoppas du kan logga in dig snart. Kram Neta
Anmäl kommentar


Åsa Bönnelyches kungliga inne-och utelista, Åsas kungliga lista

Kommentarer
Postat av: Neta

Ja, det är kul att få vänner på sidan. Jag har jag fått en ny trevlig väninna här. Vi hade gemensamma bekanta upptäckte vi när vi mejlade ett tag genom tidningen. Numera mailar vi privat och har

gått på Konstnärshuset, Bolins förhandsvisning och Moderna. Nästa gång blir det bio.

Jättekul faktiskt. Hoppas fler kan få nya vänner här.

2008-12-20 @ 20:00:30
Postat av: Lillan

Denna sida är en helt ny upplevelse för mig,fylld av överraskningar.Det är kul att få respons på ens kommentarer, även om andra inte alltid håller med. Och det är väl inte meningen heller, blir skojigare om det blir lite diskussion här. Neta verkar vara en pigg och alert tjej,vad jag förstår lite av en primadonna. Och såna får man väl aldrig nog av.

2008-12-21 @ 08:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback