topp

Nytt om det kungliga Europa

AV ÅSA BÖNNELYCHE

Åsa Bönnelyche är reporter på Svensk Damtidning och skriver ofta om aktuella händelser i de europeiska kungahusen. Det handlar om bland andra de brittiska prinsarna William och Harry, danska kronprinsessan Mary och de andra europeiska prinsessorna.

Prinsessans nya näsa


Efter näsoperationen

Gör om mig! Letizia har genomgått en näsoperation för att kunna andas lättare. Kirurgerna rätade ut näsbenet så att luften lättare kan komma igenom. Detta har bekräftats av spanska hovet i dagarna. Även utanpå märks en tydlig förändring. Plötsligt har Letizia en annan profil. Den lätt böjda näsan är ett minne blott och har omskulpterats till en mer modellik variant. Jag tycker att kronprinsessan av Spanien är väldigt olik sig....visst är det skillnad på före och efter bilderna?


Före

Kommentarer
Postat av: Midnattsol

Hmm.. för att kunna andas lättare..?

Låter mer som en dålig ursäkt för ett vanligt skönhetsingrepp. Kanske ville hovet bara undvika spekulationer genom att säga en annan officiell anledning till detta?

Min näsa ser ut precis som Letis näsa innan hon ingreppet - och jag har inte svårt att andas..

Men jag tycker resultatet ser bra ut iaf!

2008-08-25 @ 16:28:49
Postat av: Åsa

Håller med om att det luktar bortförklaring....

2008-08-26 @ 10:49:19
Postat av: Margareta Johansson

Kan denna näsoperation stärka henne då är det värt det, jag tror heller inte det har med luftintaget att göra, vad det beträffar utseendet så var hon snygg redan innan op.

2008-08-29 @ 10:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback