topp

Nytt om det kungliga Europa

AV ÅSA BÖNNELYCHE

Åsa Bönnelyche är reporter på Svensk Damtidning och skriver ofta om aktuella händelser i de europeiska kungahusen. Det handlar om bland andra de brittiska prinsarna William och Harry, danska kronprinsessan Mary och de andra europeiska prinsessorna.

Vad gör du nu för tiden...

2007-11-27
 
Prins Felipe gör vad han kan för att pigga upp sin prinsessa. I veckan tog han med sin separerade syster Elena och Letizia till en Bruce Springsteen-konsert. Felipe hade poppat upp sig rejält i svart läderjacka kvällen till ära. Vad jag tycker är märkligt är att de finns så få bilder på kronprinsparet där de ser förälskade ut. Jag börjar tro att gnistan mellan dem har svalnat och falnat. Undrar hur det förhåller sig med norskan Eva Sannum nu för tiden! Sitter hon i det kyliga Norge och längtar efter sin drömprins? Eller har Felipe och Eva begravt sitt fem år långa förhållande och gått vidare? Frågorna haglar...Jag misstänker att Felipe ännu trånar efter sin sköna blondin i Skandinavien. Hoppas att jag har fel...Och har Letizia någon kontakt med sin exman - läraren med de grå håren? Han måste ha fått dåndimpen när Letizia gick och gifte om sig med landets tronföljare... 

image145

Felipe - tog med Letizia på konsert i hopp om att ljuv musik skulle återuppstå dem emellan.

Kommentarer
Postat av: Midnattsol

Jag börjar faktiskt också tro att kärleken svalnat.. I början trodde jag inte det, men nu när man ser Leti så är det något som inte står rätt till.. Kanske kan det vara så att Felipe gifte sig med fel kvinna? Han kanske skulle stått på sig mer när det gäller Eva Sannum, så att hovet fått ge med sig, eller avsagt sig sin titel eller nåt, för Eva var nog kanske kvinnan i hans liv.. Men men, jag hoppas att jag har fel. Och att han och Leti kan reda ut sina bekymmer. Kan ju vara en liten fas i äktenskapet som alla gifta går igenom, (två trötta småbarnsföräldrar som går varann på nerverna, ni vet.. ) Hoppas som sagt att det bara är tillfälligt och att vi alla får se Letizia och Felipe lyckliga igen!

2007-11-29 @ 10:31:37
Postat av: Evita

Felipe borde ha fått Eva!

2007-12-08 @ 16:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback