topp

Nytt om det kungliga Europa

AV ÅSA BÖNNELYCHE

Åsa Bönnelyche är reporter på Svensk Damtidning och skriver ofta om aktuella händelser i de europeiska kungahusen. Det handlar om bland andra de brittiska prinsarna William och Harry, danska kronprinsessan Mary och de andra europeiska prinsessorna.

Närkontakt med Daniel Westling

2007-03-20
 
Ja, nog är han en gentleman alltid. Daniel Westling skyddade mig från de kalla nordanvindarna i lördags. Han ställde sig tätt framför mig i väntan på att brudparet, Jacob de Geer, 31 och Nicole Kreuger, 30 skulle dyka upp i kyrköppningen. Daniel Westling visade sig vara ett effektivt vindskydd mot kylan, som svepte in över Hammarby kyrka i Upplands Väsby. Dessutom doftade han gott. Hoppas att han förlåter mig, men jag kunde inte låta bli att sniffa lite försynt på hans vältränade nacke. Med stark arm kastade Daniel rosenblad över de nygifta och letade sig sedan fram till sin kronprinsessa, som konverserade glatt med gravida väninnorna Andrea Engsäll och Louise Cronstedt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback