topp

Nytt om det kungliga Europa

AV ÅSA BÖNNELYCHE

Åsa Bönnelyche är reporter på Svensk Damtidning och skriver ofta om aktuella händelser i de europeiska kungahusen. Det handlar om bland andra de brittiska prinsarna William och Harry, danska kronprinsessan Mary och de andra europeiska prinsessorna.

Knockad av Ari Behn

2007-10-18
 
Nu vet även norrmännen hur jag charmades av Ari Behn. För två veckor sedan kunde alla Svensk Damtidningsläsare ta del av min intervju med prinsessan Märtha Louise man. Jag träffade honom för en tid sedan på Formexmässan och fick en trevlig pratsstund. I veckans nya nummer av norska Se&Hör citerar de artikeln och skriver hur "den svenska journalisten" charmades av Ari. Rubriken lyder: Ari sjarmerte journalisten i senk".
Och sen följer: "Ari Behn är ändå snyggare i verkligheten än på bild, skriver den kvinnlige journalisten begeistrat."
Ja, han var ju faktiskt det. I nästa nummer av Svensk Damtidning kan ni läsa om mitt möte med hans hustru, prinsessan Märtha Louise, som för några dagar sedan var på Junibacken i Stockholm.

image69

Missa inte det!  Norska Se&Hör skriver (i veckans nummer) om hur jag charmades av Ari Behn.

Foto: Micael Engström


Kommentarer
Postat av: gnidle

Det verkar snarare som om det var Ari Behn som charmades av reportern.....

2007-11-18 @ 21:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback