topp

Nytt om det kungliga Europa

AV ÅSA BÖNNELYCHE

Åsa Bönnelyche är reporter på Svensk Damtidning och skriver ofta om aktuella händelser i de europeiska kungahusen. Det handlar om bland andra de brittiska prinsarna William och Harry, danska kronprinsessan Mary och de andra europeiska prinsessorna.

Ari Behn och Märtha Louise skilda åt

2007-11-26
 
Det är inte bara kronprinsessan Victoria och Daniel Westling som väljer att slinka in på vännernas bröllop var för sig. Ari Behn gick på hemlig bröllopsfest i veckan helt utan sin prinsessa! När norske popundret Morten Abel cementerade sin kärlek till sambon Gry Isabelle Sannes i Stavanger, fanns herr Behn på plats bland de 70 gästerna. Märtha Louise var i trakten för att lansera nya boken "Äventyr från jordens hjärta", men följde inte med på partyt.

De nygifta träffades genom Ari och har nu varit sambos i många år. Paret fick för tre år sedan en liten dotter som döptes till det vintriga namnet "Snowflake". 

image138

Prinsessan Märtha Louise pysslade med annat när Ari Behn festade loss med vännerna.

Foto: IBL

Kommentarer
Postat av: Midnattsol

Allvarligt, jag tror faktiskt att de kommer att skilja sig en dag. Jag vet inte varför jag tror så, det finns egentligen inget som tyder på det, jag bara tror att det kommer att bli så..

2007-11-29 @ 10:38:15
Postat av: Åsa Bönnelyche

Ja, jag har ju träffat båda två. Ari Behn är flirtig och en äkta kvinnotjusare. Märtha får hålla hårt i honom.

2007-11-29 @ 10:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback