topp

Nytt om det kungliga Europa

AV ÅSA BÖNNELYCHE

Åsa Bönnelyche är reporter på Svensk Damtidning och skriver ofta om aktuella händelser i de europeiska kungahusen. Det handlar om bland andra de brittiska prinsarna William och Harry, danska kronprinsessan Mary och de andra europeiska prinsessorna.

Med armarna i kors

image164
Foto: All over press

Med armarna i kors viskar Felipe något i hustruns öra. Ett ord av kärlek? Nej, knappast. Då hade kroppsspråket varit ett annat. I takt med att Letizia blir allt magrare och mer osynlig för varje dag som går, verkar kärleksgnistan mellan spanske kronprinsen och Leti falna alltmer. Är tvåbarnsförälrarnas äktenskap i kris? Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Midnattsol

Ajdå, ser inte alltför romantiskt ut detta.. Det är lite Charles och Diana över dem faktiskt. Kroppspråket säger ju ganska mkt. Verka vara en kris faktiskt. Hoppas att de kan hitta tillbaks till varann bara..

2007-12-07 @ 16:04:47
Postat av: Felix

Oj vad smal hon är...
Såg förresten dig häromdagen Åsa, du är ännu sötare i verkligheten ;)

2007-12-07 @ 16:07:43
Postat av: Jessica

Snygg kostym har han i alla fall. Letizia är alldeles för smal. Hoppas att hon kan inspireras av Victoria och ta sig ur det här.

2007-12-07 @ 19:16:05
Postat av: Åsa Bönnelyche

Kära Midnattsol!
Härligt att se dina härliga kommentarer på min blogg igen. Jag är mållös av beundran över din stora kunskap om kungligheter. Du hänger verkligen med.

Hej Jessica!
Visst är det tragiskt att se. Vår Victoria hade ju samma sjukdom och kämpade sig tillbaka. Vi får verkligen hoppas att även den spanska kronprinsessan kan återfå sin tidigare så friska kropp.

Hej Felix!
Nu blir jag nyfiken på vem du är...Tack för komplimangen.

2007-12-08 @ 20:20:07
URL: http://www.svenskdamtidning.se/asasblogg
Postat av: tess

Storklas och Lillklas...

2007-12-09 @ 20:00:11
Postat av: Midnattsol

Hej Åsa! Tack för fina ord! Har en liten fråga. Jag har skrivit om Muhamed bin Rashid al Maktoum på din inne-utelista. Tydligen är han äldre fru Sheikha Hind bint Maktoum bin Juma al Maktoum, (pust, vilket långt namn..) mor till 14 av hans barn, medan Haya bint al Hussein är mor till 17:e lilla nykomlingen Sheikha Alia. Vem är mor till övriga två?

2007-12-09 @ 20:48:24
Postat av: Nellie

Midnattsol, intressant iaktagelse! Skulle vara spännande att veta vem som är far till alla barnen också.

:=D

2007-12-10 @ 11:35:13
Postat av: Åsa

Kära Midnattssol!

Jag gör dig besviken, jag vet, men jag har fortfarande inte luskat ut vem mamman till Hayas man är. Återkommer så fort jag vet något i ärendet.

2007-12-12 @ 15:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback