topp

Nytt om det kungliga Europa

AV ÅSA BÖNNELYCHE

Åsa Bönnelyche är reporter på Svensk Damtidning och skriver ofta om aktuella händelser i de europeiska kungahusen. Det handlar om bland andra de brittiska prinsarna William och Harry, danska kronprinsessan Mary och de andra europeiska prinsessorna.

Letizias autograf

image184

Foto: All over press

God Jul! önskar inte bara Svensk Damtidning och jag här på bloggen utan även spanska kronprinsparet Felipe och Letizia via detta fina kort med egenhändigt signerade autografer.

Kommentarer
Postat av: Nellie

Får du julkort från DOM? Wow!

2007-12-19 @ 12:45:03
Postat av: Jessica

Skulle vara jättespännande att se kortet på mer nära håll. du kanske kan länka till en större bild också?

2007-12-19 @ 20:33:24
Postat av: Åsa Bönnelyche

jag ska göra vad jag kan för att namnteckningarna ska synas bättre.

2007-12-20 @ 09:10:52
Postat av: Midnattsol

Varför skickar dom inte till mig för?..

2007-12-20 @ 10:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback